Owh penatnya berenang...

10:30 PM

Happy friday!!
Hari ni berjaya jugak pegi swimming bersama lina..di universiti terchenta UM..Penat n terasa sungguh lapa.. Spy x berasa bersalah saya order hanya bihun goreng dan limau ais.Ikut hati nak jer makan nasi goreng pattaya..huhu.. tapi penat la tadi dah bakar banyak kalori.Saya rasa puas ..even hanya 4/5 lap sahaje..But at least dapat jugak berendam dalam air dengan cuaca yang panas x menentu ni.Dah hampir setahun rasanya dah x swimming di sini.. Saya suke kerana hari ini dan selasa, just for ladies only..so x kisah la nak pakai swimming suit yang seksi2 skit.. haha
Tapi saya perlu membeli swimming suit yang lain kerana ia sudah x sesuai dengan usia sekarnag..huhu.

Fyi,sebelum ini saya lansung x pandai berenang..nak floating pun rasa x confident.Terasa nak pakai pelampung kat lengan je tp malu lah macam kanak2..saya x menyalahkan parents saya kerana tidak menghantar saya pegi berenang mase kecik2 dahulu.Tapi saya tanam dalam diri, even dah besar panjang..masa tu umur 24 tahun,sy kene blajar skills ini..Saya tiada basic lansung..terkial-kial macam anak itik..So saya belajar dari rakan saya..exhousemate dulu-Cimeen.kaki saya keras n nafas saya pendek.. Mmg banyak kali cube..almost every week follow dia pegi swimming..kat condo panorama, hill park, um n pernah jugak pegi swim kat sebelah vista angkasa tu..(Zaman xde air, terpaksa mandi kat situ)..
Lama2 terpandai la swimming sendiri..jangan takut untuk mencuba ..skills boleh diasah..
jomla pegi swimming same2..after works..pas maghrib-9pm..diUM..Ladies only yer!
Orait..saya penat..see u in the next post..
Chiow!!

You Might Also Like

3 comments

  1. hey.... maybe i'll join you someday for the swimming session... eheh... :)

    ReplyDelete
  2. heh peirut.. kenapakah tidak mengupah seorang cikgu untuk belajar berenang dengan teknik yang betul dan hensem?

    aku dulu2 belaja sendiri jugak..mak aih..tak bijok sungguh

    ReplyDelete
  3. leo : okey jomla this friday....
    ajih : x perlu cikgu lagi..skrang dah terror skit... =)...

    ReplyDelete

Total Pageviews